.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري مسابقات ملي مهارت در گيلان

مدير كل آموزش فني و حرفه‌اي گيلان از برگزاري دوازدهمين دوره مسابقات ملي مهارت جوانان زير 21 سال در اين استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس رسول شمشادي ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به كار ثبت نام از متقاضيان مسابقات مذكور اظهار داشت: امسال از اول تا 15 ارديبهشت ثبت نام صورت مي‌گيرد و كارآموزان و متقاضيان قشرهاي مختلف زير 21 سال مي‌توانند در مسابقات ملي مهارت شركت كنند.
وي نحوه مراجعه علاقه‌مندان به شركت در مسابقات ملي مهارت را از طريق مراجعه به پورتال سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور عنوان كرد.
مدير كل آموزش فني و حرفه‌اي گيلان درباره برگزاري دوازدهمين دوره اين مسابقات بيان داشت: سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور اهتمام دارد تا هر ساله با برگزاري با شكوه مسابقات ملي مهارت از جوانان و كارگران و علاقه‌مندان زير 21 سال موضوع آموزش‌هاي مهارتي و فراگير كردن آن در كشور را محقق كند.
وي اين مسابقات را در سه مرحله شهرستاني، استاني و كشوري ذكر كرد و گفت: متقاضيان مي‌توانند در 29 رشته مسابقات ملي مهارت شركت كنند.
شمشادي با برشمردن رشته‌هاي مورد نظر افزود: پلي مكانيك «اتوماسيون»، شبكه‌هاي كابلي، ساخت و توليد به صورت تيم سه نفره، طراحي مهندسي مكانيك، فناوري اطلاعات كاربرد نرم‌افزار، جوشكاري، كاشي‌كاري كف و ديوار از جمله رشته‌هاي اين مسابقات است.
وي لوله‌كشي گرامايشي، صافكاري و نقاشي خودرو، طراحي وب، الكترونيك، كنترل صنعتي، آجر چيني، رباتيك در قالب تيم دو نفره، كابينت سازي چوبي، نجاري، جواهرسازي، قنادي، فناوري خودرو، طراحي فضاي سبز، برودتي، فناوري طراحي گرافيك، تاسيسات الكتريكي و فناوري اطلاعات رايانه شخصي را از ديگر رشته‌هاي مسابقات مذكور عنوان كرد.
مدير كل آموزش فني و حرفه‌اي گيلان ارائه رضايت‌نامه كتبي از والدين براي حضور در تمام مراحل مسابقات را ضروري دانست.
وي همچنين براي داوطلبان خانم متأهل رضايت‌نامه كتبي از همسر براي حضور در تمام مراحل اين مسابقات را مورد تاكيد قرار داد.
شمشادي با اشاره به نتايج مسابقات ملي مهارت در سال گذشته خاطرنشان كرد: سال گذشته در يازدهمين دوره مسابقات ملي مهارت دو طلا، پنج برنز و ديپلم افتخار را كسب كرديم.
وي افزود: از نظر تعداد مدال كسب شده رتبه پنجم و به لحاظ سرجمع امتيازات نيز رتبه سيزدهم را در كشور به دست آورديم.
مدير كل فني و حرفه‌اي گيلان برگزاري دوازدهمين دوره مسابقات ملي مهارت را همزمان با سراسر كشور عنوان كرد و اظهار داشت: زمان برگزاري مرحله شهرستاني اين مسابقات در 23 ارديبهشت، مرحله استاني 30 و 31 تير و مرحله كشوري نيز هفته نخست آذر امسال است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.